Volgers

maandag 19 augustus 2013

                         Mannen kaartje

Dit weekend weer lekker aan de freubel geweest het resultaat kun je hieronder zien.
Ben weer eens begonnen met een rechthoekige kaart dit was al lang geleden vandaar.
                                              Aangezien ik vaak moeite heb om een rechthoekige kaart lekker vol te krijgen ben ik er toch maar aan begonnen.Startkaart is witlinnen.Het bruine opleg komt van de bouwmarkt hier kun je zo leuk staaltjes van behang uitzoeken en zo af en toe doe ik dat eens.De stroken papier bruin en wit bewerkt met een pons van Marthe stewart en daarna beinkt met distress.Verder heb ik mallen gebruikt van Marianne design en spellbinders.Het labeltje is van sizzix.Het geruite jute had ik nog in mijn kast liggen en dat maakt de kaart wat stoerder vind ik zelf.Het 3d plaatje is van Yvonne zij maakt hele mooie knipvellen.Nog wat pareldruppels en het kaartje is weer af.
Groetjes Corrine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je reacties ik lees ze met heel veel plezier