Volgers

zondag 30 november 2014

                              Heren kaart
Deze kaart is weer 13,5x13,5cm
Blauw karton van 13x13cm en een dessinpapiertje uit studio light blokje van 12,5x12,5cm
Het dessin papiertje heb ik nog bewerkt met een mal van dutch doobadoo met distress inkt en wat teksten erop gestempeld.
Onder het plaatje zie je een blauwe strook met een geponste rand van Martha Stewart en daarboven op weer een strookje van hetzelfde dessin papier.
Het plaatje is van Syta van gelderen en heb ik voorzien van een randje frantage dit moet je verwarmen met je heatgun en geeft een gaaf effect.
Alle rechte stukken zijn eerst bewerkt met de paper distresser voor de ruigere randjes en toen bewerkt met disterss inkt walnut stain mijn favoriete kleur.
Van achter het plaatje zie je nog een gestanste nestabillitie uit dessinpapier van studio light.
Een strookje jute doet het ook altijd goed op de mannenkaarten geeft een stoer uiterlijk.
Wat tandwielen uit geribbeld karton en tekst labels en pareldruppels maken de kaart weer af.
Hieronder zie je de gebruikte materialen
lieve groetjes van mij



2 opmerkingen:

Dankjewel voor je reacties ik lees ze met heel veel plezier