Volgers

zondag 23 november 2014

                           Uil in de sneeuw
Ik ben weer begonnen met een witte kaart 13,5x13,5 cm,opleg blauw van 13x13cm
Een opleg van 12,5x12,5 uit het winter blokje van Joy.Een restant wit weet niet precies de maat ik schat 11 cm breed daar heb ik een mooie rand in geponst met de martha stewart pons,vervolgens weer een strook uit het joy blokje erop gemat.
Het plaatje van Syta van Gelderen is gemat op wit karton en tussen de ronde sterren mal van Marianne Design geschoven,onder de witte sterren stans heb ik weer een blauwe cirkel geplakt.Langs de sterren mal wat steriel gaas.Ook de mooie wintermal mag niet ontbreken op deze kaart.
De kerstster is gemaakt van design papier uit het blokje van Joy en de bekende roze hulst mal (weet niet van wie)als takjes en een mal van Joy gebruikt deze doorgeknipt en onder de bloem verwerkt.
Een stempel gebruikt van de action op wit papier en gemat op blauw papier.
Wat bolletjes van de action en een strikje maken de kaart weer af
Hieronder zie je de gebruikte materialen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je reacties ik lees ze met heel veel plezier