Volgers

zondag 30 november 2014

Van Harte

Allereerst welkom aan mijn nieuwe volger ik vind het erg leuk dat je zo af en toe op mijn blog komt kijken.

Deze kaart ben ik begonnen met een vierkante creme kaart van 13,5x13,5 cm.
De buitenste randen heb ik geponst met een hele mooie pons van Martha Stewart.Een champagne kleurige strook van 9x13,5 cm heb ik in het midden van de kaart geplakt.
Daarna heb ik verschillende nestabillities gebruikt in creme en champagne kleur.
De mooie roos van Noor in champagne kleur is bewerkt met distress inkt walnut stain.
Wat vlinders en libelles van Noor en een vlinder van memory box.
De rozen hoekmal heb ik los geknipt en in 2 hoekjes gebruikt.
Alle randen zijn bewerkt met distress inkt
Ik vind het een hele chique kaart geworden.
Hieronder zie je de gebruikte materialen
Lieve groetjes van mij









2 opmerkingen:

  1. Prachtig zeg,zoveel technieken in 1 kaart,jij kan er wat van!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Wilma voor al je lieve reacties
      lieve groetjes Corrine

      Verwijderen

Dankjewel voor je reacties ik lees ze met heel veel plezier