Volgers

maandag 15 december 2014

                                 De Vos

Vandaag deze mooie vossen kaart gemaakt.Wat een mooi beest om te zien.
Mijn basis is weer wit 13,5x13,5cm ,opleg donkerbruin 13x13 en een opleg dessin papier van de action 12x12cm.
Een strook oranje bruin karton aan 1 kant geponst en daar weer een strookje bruin op geplakt.
Het strookje dessin papier bewerkt met een distres inkt en een dutch doobadoo mal.
Vervolgens een touwtje erom heen geknoopt.
Het plaatje van Syta van Gelderen gemat op donkerbruin en op oranjebruin karton.
De mooie cirkel mal van Joy in het donkerbruin eronder geplakt en het geheel op de kaart geplakt.
De tekst gestempeld op dessin papier en eronder zit een mal van Nellie Snellen uit de bruine heb ik de soort van strikjes gestanst de onderste is gewoon de grootste roze mal op de laatste foto.

Rolroosjes gemaakt van dessin papier en kraaltjes erin geplakt de blaadjes zijn van Joy en memorybox
en nog wat pareldruppeltjes.
de randen van het papier zijn weer bewerkt met distress walnut stain.

Ook de 2 kleine hoekjes van Joy weer gebruikt deze maken het soms net iets meer af.
hieronder zie je mijn gebruikte materialen

lieve groetjes van mij

3 opmerkingen:

Dankjewel voor je reacties ik lees ze met heel veel plezier