Volgers

woensdag 14 januari 2015

Gisteren een paar kaarten op bestelling gemaakt
Ik kreeg de vraag een paar kaarten te maken voor iemand die een operatie moet ondergaan binnenkort 
Deze mevrouw heeft de gevreesde ziekte en dat vind ik altijd best lastig om dan kaarten te maken.
Je hoopt van ganser harte dat die persoon gaat genezen maar het blijft een gevecht.
Hopelijk kan de verstuurder van mijn kaartjes deze dame hier een beetje mee opbeuren
Ik heb geen beschrijving van deze kaarten heb het een beetje druk gehad maar ik wilde ze toch aan jullie laten zien


Liefs Corrine

1 opmerking:

  1. Hoi Corrine,
    Ik zag ze net op FB, dus kom ik nu even kijken, wat mooi, ook leuk in verschillende stijlen, ze zien er prachtig uit,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reacties ik lees ze met heel veel plezier