Volgers

woensdag 18 februari 2015

Meisje dat wil springen.

Welkom aan de nieuwe volgers ik hoop jullie te kunnen inspireren met mijn kaartjes.
Vandaag heb ik deze kaart gemaakt.
De basis is een vierkante witte kaart van 13,5cm
Opleg design papier van Joy van 13cm.
Het plaatje is gemat op wit linnen.
Achter het plaatje zie je een set mallen van spellbinder die ik uit wit en uit design papier gestanst heb.
Het binnenste van het groene wat overbleef heb ik links in de hoek verwerkt met 2 tekst labels eroverheen.
Onder het plaatje zie je een strook wit geponst met een  martha Stewart pons bloemen.
Daarop een strook design papier een een kant randje met zilveren pailletjes,een sier randje met hartjes en wat streepjes gezet met een witte gelpen.


De bloementoef is geheel van Joy blaadjes en roll up roses.

3 hartjes geponst met een tonic pons en wat pareldruppels in hartvorm op t hartje.

Een kanten strik met een zelfgemaakte pin van kraaltje.
De meeste randen zijn bewerkt met victorian velvet distress inkt.
Hieronder zie je de gebruikte materialen


Hieronder zie je nog een kaartje wat ik ook vandaag gemaakt heb
Hier heb ik wegens tijdgebrek geen uitleg bij maar wil hem wel laten zien
Veel liefs Corrine


2 opmerkingen:

  1. Het zijn weer 2 hele mooie schattige kaarten geworden.
    Wat een lieve plaatjes heb je gebruikt.
    Er is zoveel te zien op je kaartjes....je blijft kijken!

    Lieve groet giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Corrine,
    wat heb je een mooi kantje gebruikt op je 1ste kaart, het ziet er mooi en verzorgd uit, je 2de kaartje is iets rustiger en prachtig!
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reacties ik lees ze met heel veel plezier