Volgers

woensdag 18 maart 2015

25 jaar getrouwd

allereerst een warm welkom aan Karen erg leuk dat je volger bent geworden en ik hoop dat ik je kan inspireren met mijn kaartjes.

Vandaag heb ik deze kaart gemaakt.
Ik ben weer begonnen met een vierkante kaart van 13,5cm
Opleg design papier Joy spring 13cm
Een mooie strook uit wit geponst met een Martha Stewart pons.
Daarop een strookje designpapier uit t zelfde blokje en een kantje.
Het plaatje is van hobbyvoordelig en is gemat op wit linnen karton.De mooie rozet bloem is gemaakt met een folding die van Nellie Snellen en hierop een roosje van Joy de roll up roses.
De bloementoef is compleet van Joy blaadjes en roll up roses.
Verder nog wat meeldraden van de zeeman en parel kralen.
Her en der wat halve parels van de action en klaar is de kaart.
Oh ja en alle randjes zijn bewerkt met distress inkt kleur frayed burlap
Sorry de foto met gebruikte materialen ben ik vergeten deze keer maar volgens mij is t wel duidelijk zo.
Veel liefs Corrine

4 opmerkingen:

  1. Wat heb je er weer een prachtige kaart van gemaakt, Corrine.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartje ziet er prachtig uit Corrine,
    heel mooi plaatje en weer mooie rolbloemen gemaakt,
    liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Corrine het is er weer eentje om door een ringetje te halen ... zo mooi. Geweldig mooi ook de rolroosjes ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje weer, Corrine.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reacties ik lees ze met heel veel plezier