Volgers

woensdag 4 maart 2015

Baby kaartje

Vandaag aan de slag gegaan met mijn nieuwe spulletjes.
Het viel niet mee teveel ideeën in mijn hoofd en dan lukt het even niet.
Ik kon ook niet kiezen qua mallen heb de nieuwe van Marianne en nieuwe spellbinders mogen ontvangen vandaag.
Uiteindelijk heb ik deze kaart gemaakt.
De basis is alles creme linnen
Een vierkante kaart van 13,5cm
Opleg geëmbost met een voetjes embossingsmal.
Mijn nieuwe mal van spellbinders tegelijk gestanst met het ovaal van Joy.
Het plaatje van Gerda's Hobbyshop er achter geplakt.
In de hoeken de hoekmalletjes van Joy.
Aan de onderkant een strook papier aan beide kanten geponst en weer een strookje eroverheen geplakt.
Doordat je de randen beïnkt krijg je dan een leuker effect,
Kantje erover en toen een mal van spellbinders gestanst.
Hierop het tekstje gestempeld van Marianne Design,wat een lieve teksten zijn dat.
De voetjes zijn ook van Marianne en deze heb ik beïnkt terwijl ze in de mal zaten.
Een kanten strikje en wat parel druppels maken het kaartje af
Welkom nieuwe volgers ik hoop dat jullie veel kijkplezier hebben op mijn blog
Hieronder zie je de gebruikte materialen

Veel liefs Corrine

4 opmerkingen:

  1. Prachtige babykaart weer, Corinne.
    wat een mooi geheel.
    Superleuke mallen heb je gebruikt.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Corrine,
    schattig babykaartje heb je gemaakt, leuke stempel, ik heb die sheet ook gekocht..heel erg leuk gedaan!
    Liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een juweeltje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooie kaart. Zo lief die voetjes en een mooie ponsrand.
    Ook ik heb die geweldige tekst stempels....
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reacties ik lees ze met heel veel plezier