Volgers

zondag 15 maart 2015


Bister kaart

Allereerst wil ik Jeanet welkom heten op mijn blog,Ik hoop dat ik je kan inspireren met mijn kaartjes.

Vandaag heb ik weer eens met bister gespeeld,aangezien ik alle kleurtjes heb moet ik ze ook allemaal een keertje proberen.
Ik heb een stuk aquarel papier van 11,5cm x 11,5cm eerst bewerkt met clear embossingspoeder en bloemen stempels.
daarna heb ik wat groene gele en rode bister gebruikt.
Het resultaat was niet echt naar me zin en heb er toen nog oranje glimmermist overgespoten toen vloeiden de kleuren mooi door elkaar.
Alles even laten drogen en mallen gezocht om te gebruiken.
Het met bister bewerkte vierkant gemat op wit karton en toen op kurk papier van de action.
Een strook wit geponst aan beide kanten daaroverheen een rest strookje kurk een kantje en een touwtje erover.
Dit alles op de vierkant witte kaart geplakt.
Spelbinders mal gestanst uit wit en voorzien van een tekst stempel.
Strikje gemaakt van kant en touw en een vlindertje er aangeknoopt.
Rechtsboven nog een hoekje van Joy.

Bloementoefje gemaakt.
De blaadjes van Joy gestanst uit kurk
Bloemen van Joy en Marianne Design uit wit.
Wat gouden glitterlijm gebruikt en een paar halve parels

Hieronder zie je de gebruikte materialen.

Veel liefs Corrine

1 opmerking:

Dankjewel voor je reacties ik lees ze met heel veel plezier