Volgers

vrijdag 27 maart 2015

Kleuren met distress

Welkom Marian als nieuwe volgster op mijn blog.
Vandaag heb ik gespeeld met distress inkt.
Ik heb de basiskaart wit 13,5cm
Donkerbruin opleg 13cm.
opleg wit 12,5cm geëmbost met een tekst embossing mal.
De randen bewerkt met de kleur frayed burlap en walnut stain.
Een strook ribbel karton de randen gescheurd en toen ook bewerkt met walnut stain.
Mal van Marianne design gestanst uit wit aquarel papier en bewerkt met walnut en frayed burlap.
Tekst gestempeld met bruine stazon.
Mal op bruin overgetrokken en uitgeknipt.
De vlinders gestempeld met walnut stain op aquarel papier en ingekleurd met Walnut stain,frayed burlap,rusty hings en tea dye.
Witte stipjes gezet met een witte gelpen.
Wat pareldruppels en vlieglijntjes en een stuk touw en hij is klaar.
Een hele andere kaart dan ik gewend ben maar wel erg leuk om te doen

Hieronder de gebruikte materialen.

Veel liefs en een goed weekend Corrine

1 opmerking:

  1. Wat een prachtige kaart Corrine. Deze stijl heb je ook al goed te pakken...ik vind het een plaatje...helemaal tóp.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reacties ik lees ze met heel veel plezier