Volgers

zaterdag 16 mei 2015

Welkom Thuis

Gisteren vroeg mijn wandel vriendin of ik een kaartje zou willen maken voor haar dochter,ze hoopt as maandag weer thuis te komen van haar werk uit Turkije.
Ze zit in het toerisme werk en heeft van de winter 3 maanden skiles gegeven in Oosterrijk,twee weekjes thuis en weer voor 4 weken naar Turkije.
Wat een leuk leventje voor die meid maar voor haar moeder die helaas niet zo'n gezond lichaam heeft is t best wel zwaar ondanks dat ze wel geniet van het plezier wat haar dochter daar heeft.
Deze strand tas had ik liggen en vond die wel erg toepasselijk omdat het hartje erop staat.
De mallen die ik gebruikt heb zijn ronde van spellbindersde hartjes zijn van de pleisters van Joy afgeknipt.
De rand is van Martha Stewart geponst.Takjes zijn van een pons van Nellie Snellen.De bloemen zijn oudere ponsjes.
Op de hartjes heb ik de naam van haar dochter geplakt.

Het plaatje is van Gerda's Hobbyshop en hier heb ik frantage op verwerkt.

Verder zie je wondgaas streepjes met een gelpen wat kant en pareldruppels.

Met deze kaart wil ik meedoen met de challenge van de egel
De Egel - Letters en/of Cijfers
Veel liefs Corrine

2 opmerkingen:

  1. Mooie kaart met een hele toepasselijke afbeelding!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart gemaakt hoor.
    Leuk dat je me doet aan de Challenge van de Engel.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reacties ik lees ze met heel veel plezier