Volgers

zondag 14 juni 2015

25 jaar getrouwd

Vandaag heb ik deze kaart gemaakt.
De vierkante mal die je aan de voorkant ziet is van creatieve expressions.
Hier heb ikhet midden uitgesneden,zo ontstaat er een gat in de kaart.
Het rasterwerk wat je ziet is van cheery lynn en dit heb ik tussen de vierkante mal en de kaart in vastgeplakt.
Nu heb je een mooi doorkijk kaartje.
Vervolgens heb ik het hart van Nellie Snellen 2 keer uitgestanst zodat ook de binnen kant netjes is afgewerkt.
De mooie roosmal is van Joy en deze heb ik 2 keer gestanst en de rozen los geknipt voor een diepte effect.de bovenste rozen zijn ook met witte glimmermist bespoten voor wat glans.
Op de hoeken zie je de hedera mal van creatieve expressions en daarop geponste bloemen.Nog wat plakparels en een tekststempel en het kaart is klaar.
Het paarse wat je ziet is om te kunnen laten zien dat de kaart opengewerkt is.
Hieronder zie je het kaartje dicht gevouwen.

veel liefs Corrine

1 opmerking:

  1. Hallo Corrine,

    Mooie kaart.Heel chique alles in het wit.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reacties ik lees ze met heel veel plezier