Volgers

woensdag 8 juli 2015

Kaartje voor mijn moeder

Ze hoopt vrijdag 17 juli 69 jaar te worden.
En wat voel ik me gezegend dat ik beide ouders nog heb dat kan mijn man helaas niet zeggen hij heeft beide ouders verloren.
Mijn lieve mama is een kei met alles wat met naald en draad en naaimachines kan,vandaar dat je vele spullen ziet die met haar hobby te maken hebben.

De kaart heb ik een a4 gesneden op 14 cm hoog en verder wat scorelijnen geplaatst.
Maten heb ik niet helaas want ik heb t gedaan zo het  het beste uitkwam.
Het design papier is van Joy uit een blokje tres chique.
Verder heb ik mallen gebruikt voornamelijk van Joy ,bloemen van crealies
takjes van Marianne Design en wat ponsen gebruikt.
Volgens mij gaat mijn moeder hier wel blij mee zijn.
En nu maar hopen dat ze geen erg in mijn blog heeft anders heeft ze hem al gezien voordat ze hem krijgt haha.

Knoopjes en grote kopspelden met kralen mogen niet ontbreken.

Kantjes waxkoord en parel versieringen doen het goed op deze kaart.

steriel gaas is altijd leuk om mee te werken.
De leuke stempel speciaal voor jou omdat je lief bent is van craft emotions.

De plaatjes die ik gebruikt heb zijn volgens mij van Gerda maar als ik het mis heb dan zijn ze van Syta.

Nog een foto van de kaart in platte toestand.

Alle randen zijn bewerkt met frayed burlap distress inkt.
Hieronder zie je de materialen die ik heb gebruikt.

Ik ben de xx mal van Joy en de hoekmal van spellbinders vergeten op de foto bij te leggen sorry

Veel liefs Corrine


5 opmerkingen:

  1. Wow, een bjoetie!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Oh die heb je echt schitterend gemaakt voor je mams,
    wat is er een boel leuks op te zien en de kleuren ook zo mooi ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar zit een hoop werk in... mooie kaart heb je gemaakt voor je moeder Corrine.
    Er is zo veel op te zien!! Knap gedaan, daar zal ze vast en zeker blij mee zijn. Vast een hele fijne dag gewenst.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooooh wat een prachtige kaart. Wat zal je moeder er blij mee zijn.
    Leuk om te zien dat jouw moeder dezelfde hobby heeft als de mijne!
    Crealiefs, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart,Corrine. Hier zal je moeder heel blij mee zijn.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reacties ik lees ze met heel veel plezier