Volgers

zondag 15 november 2015

6 kaarten vandaag

Allereerst heb ik wat condoleance kaarten gemaakt.
Toch met een andere gedachte deze kaarten zitten maken aangezien er afgelopen vrijdag weer een vreselijk aanslag gepleegd is in Parijs waar ruim 120 onschuldige mensen zijn overleden en heel veel gewonden zijn gevallen.
Ik word er zo verdrietig van dat zinloze geweld.


Kaart 1 heb ik gemaakt met de mooie mallen van creatieve expressions.
De tekst is een stempel van Joy.
Het bloemetje en takje komt van ponsen van Nellie Snellen.

Kaart 2
De hoekjes zijn van Joy zo ook de tekststempel.
De embossings folder is van Marieke.
De ovale mal is van Memorybox.


Kaart 3
De mal is van memorybox
Tekststempel is van Joy.


Kaart 4

Mal is van Spellbinders
bloem en takjes van creatieve expressions.
Tekststempel is van Joy.


Kaart 5

Mallen zijn van creatieve expressions
Het plaatje is van Gerda's hobbyshop.
Het tasseltje (kwastje) is van Memorybox.


Kaart 6

Koeien kaart.
Het design papier heb ik gemaakt met een stempel en distress inkt.
De randmal is van Joy.
Melkbussen en ton van Marieke
Vogeltjes van Marianne design
Hondje is van Amy design.


Veel liefs Corrine

3 opmerkingen:

  1. Prachtige condoleance kaarten Corrine en de andere kaartjes zijn ook heel mooi.
    Ik heb ook 1 mal van creatieve expressions en ik denk erover om er meer aan te schaffen want ze zijn heel mooi.
    Ik ben volger van je geworden.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaarten heb je gemaakt Corrine! Ik vind die mallen van Creative Expressions ook zo geweldig mooi!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie serie,Corrine.Hele mooie stansen gebruikt.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reacties ik lees ze met heel veel plezier