Volgers

zondag 22 november 2015

Een witte kerstkaart
Vandaag heb ik deze kerstkaart gemaakt.
Bewust alles in t wit gemaakt omdat ik dat zelf heel erg mooi vind.
Een stuk wit karton van 13,5 x13,5 cm op de helft gerild en dubbelgevouwen.
Daar heb ik de mallen van Marianne geplakt.
Toen ben ik wit karton gaan scheuren om een soort van bergen te creëren.
Op de topjes en randjes foam clay geplakt.
Hertjes zijn van Noor
De kerstboompjes en de sterretjes zijn craftables van Marianne design.
Nog wat pareltjes en strass steentjes geplakt.
De tekst fijne feestdagen staat aan de binnenkant van de kaart.
veel liefs Corrine

3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart weer,Corrine.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi in dat heldere wit en alleen dat lieve plaatje in kleur. Chique en elegant Corrine.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alles wit bij deze afbeelding is heel mooi!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reacties ik lees ze met heel veel plezier