Volgers

donderdag 19 november 2015

Vogeltjes

Een warm welkom aan mijn nieuwe volgster Karla leuk dat je zo af en toe bij me langs komt op mijn blog.

Vandaag heb ik deze kaart afgemaakt.
Momenteel ben ik naast mijn werk ook een slaapkamer van mijn zoon van 18 bijna 19 aan het opknappen.
Aan het plafond hing nog een winny the pooh lampje dus je raad t wel dat werd hard tijd.
De kaart.
Het kraft papier heb ik bestempeld met bruine inkt en de stempel houtstructuur is van Marianne Design.
De grote ovale mal is van spellbinders.
Het ovaal van Marianne design en het ovaal van Joy heb ik gebruikt om een frame van te maken zodat het plaatje van Gerda er mooi achter past.
De hoekjes blijven zo mooi en passen eigenlijk overal bij die zijn van Joy.
De vogeltjes zijn van Marianne design.
De bloemen toef bestaat uit:
Dennenappels van craft emotions
takjes van Joy
bloemen van Joy en creatieve expressions.
Besjes zijn van de action.
De ppareldruppels zijn gemaakt met een parelpen.
Hieronder zie je de gebruikte materialen.

liefs Corrine

3 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart en weer een hele mooie combinatie van verschillende mallen!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart Corrine!!! heel mooi van kleur!
    Nog een Winny de Pooh lampje dat werd heel hoog tijd...lol.!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reacties ik lees ze met heel veel plezier