Volgers

woensdag 20 januari 2016

Beach

Vandaag heb ik deze herenkaart gemaakt.
Het plaatje is van Gerda's hobbyshop dit is gemat op kraft.
Wat restanten design papier van Joy gemat op kraft.'
Randmal is van Joy en de meeuw en paal van Marianne Design.
De banner is van Joy.
Alle randjes zijn opgeruwd en bewerkt met walnut stain distress inkt.
Verder zie je nog wat wondgaas,pareldruppels en heb ik wat touw geknoopt zodat het meer op scheepstouw lijkt.
Voor de finishing touch witte streepjes gezet met de gelpen.

Onderstaande schaapjes kaart heb ik gisteren gemaakt.
Het plaatje is van Gerda's Hobbyshop.
Dat heb ik onder de stans van Joy geplakt,
Daaronder zit weer een ronde stans van crealies.
De bloemen zijn gemaakt met de floral punch alsook de kleine blaadjes.
Andere blaadjes zijn van Joy en Marianne Design.
De rand is geponst met een pons van Martha Stewart.
Nog wat sisal touw onder de bloemen en pareldruppeltjes gebruikt.
Het design papier is van studio light.

Veel liefs Corrine

2 opmerkingen:

  1. Hoi Corinne, wat een mooie kaartjes maak je altijd. Ik zie ze regelmatig op facebook voorbij komen. Ik heb sinds gisteren ook een blog en ga je nu zeker volgen. Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaarten heb je weer gemaakt. Het blijft mooi met het kraft papier!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reacties ik lees ze met heel veel plezier