Volgers

zondag 10 april 2016

Hartelijk Gefeliciteerd

Soms heb je van die plaatjes er tussen zitten die je steeds maar weer weg legt in de bak komt later wel.
Dit is zo'n plaatje ik kon er maar niet de juiste kleuren bij vinden.
Totdat ik me paperpads eens goed ging uitzoeken kwam ik nog een blokje van Joy tegen en deze kleuren pasten perfect bij t plaatje.
Ik heb bij deze kaart niet heel veel mallen gebruikt.
Het design papier is al mooi van zichzelf dus wat stroken gesneden en bewerkt met distress inkt ground expresso.
Het tekst ovaaltje is van creatieve expressions.
De bloemetoef is gemaakt met takjes en roll up roosjes van Joy.
Het plaatje is natuurlijk weer van Gerda.
Kant lint bloemen een taart kantje en pareltjes maken het een romantisch kaartje.

Vanmorgen heb ik ook nog met de gelli plate gespeeld.
Hieronder zie je de kaartjes die ik ermee gemaakt heb.


Veel liefs Corrine


2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaarten Corrine. Mooie kleuren en heel lief afgewerkt alledrie. Vandaag staan kijken bij de gelliplate....twijfelen wel/ niet kopen...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart is die bovenste Corrine en wat heb je daar mooi papier bij gevonden zeg. Precies de goede kleur en het is zeer zeker een heel mooi romantisch geheel geworden.
    Ook de onderste kaarten zijn trouwens heel sfeervol.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reacties ik lees ze met heel veel plezier