Volgers

zondag 14 januari 2018

                                                      Beterschap


Vandaag weer een kaart zoals de meeste van mij gewend waren heel veel wit en een beetje kleur
De rechthoek mallen zijn van crealies de xxl double stitch.
Het frame heb ik gemaakt met een stans van creatieve expressions en achter het opengewerkte gedeelte eerst het plaatje geplakt en daaroverheen het koraal kleurige linnen karton.
De grote bloem is van aliexpress de lelietjes der dalen en hedera aan de bovenkant van de tekst zijn van creatieve expressions.De hedera aan de onderkant van de tekst is van marianne design.
Verder heb ik voor de rand een bloemen randpons van Martha Stewart gebruikt.
Nog wat parels en de kaart is klaar
Veel liefs van mij

3 opmerkingen:

Dankjewel voor je reacties ik lees ze met heel veel plezier