Volgers

donderdag 25 januari 2018

                                      Lieve Volgers


Van de week ben ik gestart met het maken van kaarten met de mooie lijnen van studio light.
Vandaag wil ik jullie mijn stoere hanger laten zien gemaakt met de mooie lijn industrial 2.0

Met deze lijn maak je in een mum van tijd een super stoere mannenkaart.



  Ik ben begonnen met het stansen van de schilden in kraft zwart en design papier.


Het design papier komt uit dit blokje.



op het design papier heb ik de volgende stempels her en der zo van de sheet gestempeld je krijgt dan een wat rommeliger effect wat stoerder uitkomt


De cijfers in zwart gestempeld.


Bovenstaande stempel in bruin gestempeld.

Vervolgens een strookje geel design papier gebruikt uit onderstaand blokje


Daar heb ik met zwart een rand op gestempeld


Het plaatje gemat op zwart kraft en nog een stukje design papier gemat op bruin kraft


Verder nog wat leuke teksten van onderstaand vel gebruikt


2 gaatjes geponst en een touw er doorheen vastgeknoopt.
Wat parels en het stoere schild is klaar

liefs Corrine



3 opmerkingen:

  1. Stoer hoor en echt heel erg mooi gedaan.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk als alles zo goed bij elkaar past.
    Een hele leuke stoere kaart!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk en stoer!
    groetjes en fijn weekend, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reacties ik lees ze met heel veel plezier